Tuesday, November 8, 2011

tukar kaki

inilah kisah
kisah kakinya
kakinya sudah mnipis
kalo kuda leh pakai ladam
tp ini kete
kena la tuka tayar
oh tayar
knapa mahal sgt..hehehe

myvi kali ni mggunakan tayar 'potong air'.. wpun mahal tp aku puas hati.. kata tokey tu, tayar ni tahan 70,000km.. dan bleh main dlm air.. wuyooo.. bleh masuk kolam la cenggitu?

ingatkn tuka tayar je, pastu skru camber la apa la suma2 dah rm806.. tayar brand hankook.. mmg sedap la.. ingatkn nk tukar spotrim tp mlihatkn poket nipis serta nk guna duit bln 11 nnti, aku pakai je rim standard tu.. pgunaan myk pun jimat..

myvi ooo myvi, pasni kita main2 kat air tau.. hahaha.. aku tuka 4 tayar.. alang2.. kselamatan tu penting.. kalo syg duit tp kselamatn spt telo di ujung tanduk, risau gak tu.. lgpun yg slalu drive myvi ni adalah org yg blm btaraf pro lg.. hahahaha jgn mrh ye!!!

ops.. ini adegan kat felda selancar.. ada seorang cikgu yg aku xtau namanya, dr temerloh ok la pakaiannya.. bila mgiring pengantin, aku pelik tetiba dia pakai samping.. hah? apa pesen ni?

tshirt, samping, sluar slack.. hehehe..
alkisah, bila dh abes kduri, br tau suarnya koyak!!!!
hahahaha cmna dok dlm kete leh koyak suar tu bang?
mcm2 hal.. 
kalo aku, bapak malunya pakai gini..
maaf ye cikgu.. muka cikgu x nmpk.. jd org x kenal sapa cikgu ni.. kah3.

4 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Dia terpaksa pinjam sampin tu ler...psl seluar dia tiba2 terkoyak tengah lak..ngee..

Junaidi Mohamed said...

Patutlah pakai samping ngan seluar + baju macam tak ngam.... Adoiiiiiiiiiiiiiii, Padillllllllllllll.... ko bergambar dari belakang pun aku kenal daaaa

DeLLas said...

oiii bkn aku ler!!!

Junaidi Mohamed said...

Jadi siapakah jejaka yang seluar koyak semasa tengok majlis tu... ko cakap orang temerloh kan... hahahahahahahahha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...