Tuesday, November 15, 2011

cuti deepavali

cuti deepavali..
kami cuti sminggu..
sbb skolah dah awal2 pohon cuti peristiwa dan cuti ganti utk sminggu..
kali ni dayah xde.. dia gi ke tmpt lain.. hehehe.. 

aku? slps mak kuar dr wad, aku msih risau dgn tahap ksihatan mak ni.. ek? tp bleh plak ajak aku gi tepeng? huhuhuhu aku on je.. sbb aku leh mnta tlg anak2 sedara tolong marking exam paper aku yg blambak mcm t*** tu hahaha..

aksi org yg bsungguh2 mnanda paper.. ok la tu.. rajin pun rajin.. 

bila dah buat keje ramai2 ni, bleh la disiapkan dgn cepatkan.. kami asing2kan keje..
angah dan akiss dah diasing2kn keje..
mgikut tahap dorg.. bkn apa.. nk kurgkn kesilapan ktika mnanda.. ye x..

ni aksi mengepam plampung utk dibawa ke kolam renang nnti.. hoho budak tu btul2 smgt nk gi mandi.. bygkn la kalo tetiba kata x jadi pegi kolam.. kompem la dia akan muncung dan apapun xnk mkn.. hohoh..

angah buat mende lak tu? kikis kematu kaki aku la hahaha.. ini la masanya cari peluang nk merelek2kn diri.. mcm kat spa lak rasanya..

lagi..

dua dua muka sungguh2 bila buat keje..


budak baru nak mbasuh kasut skolah.. haha lama tul aku dh x buat keje mbasuh kasut ni.. dulu pnya la mls basuh kasut smpikn aku pakai kasut basah stiap ari senin.. huh!

hebat tu basuh kasut smbil pndang atas.. ko bleh?

ni kat kedai mkn doli kot.. doli ni sapa yg x kenal kcuali org yg x kenal je kn..

mak yg makin bselera mkn.. alhamdulillah..

angah yg kecoh!

moh ke muzium plak.. ni muzium tepeng ke muzium perak ek? lupalah! tp muzium ni tletak di tepeng la sbnrnya..

skadar mgisi masa lapang serta mnambah ilmu pgetahuan ttg malaysia..

ayah di depan errrrr apa ek? 
benda ni slalu kat balai rong.. tmpt sultan duduk2 bg titah tu.. adoi pesal aku lupaaaa!!!

mkn.. bila blk je lapa.. lapa.. lapa.. hahaha.. gmbr sblm brangkat pulang ke bentong..
singkat je crita ni.. byk shortcut.. kah3..
malas la..
apa ubat pyakit malas?
malas tu pnyakit ke?
suma bgantung pd diri..kalo pemalas tu, mmg la malas!

2 comments:

Junaidi Mohamed said...

Lamanya baru ko update citer pasal Deepabali ne bro... heheheheheh

ALoNa CintamaniszLite said...

tu bkn takhta ke?? hehe...leh masuk dlm soalan exam utk sivik ni, hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...