Friday, February 20, 2015

Kasut baru

18 Februari 2015 aritu, aku gi ke Genting Highlands.. Saja je la berjalan habiskan masa sebelum kul 3pm untuk check-in kat Awana.. Memang faveret aku kalau gi Genting mesti pergi kat Nike Factory Store.. Kat situ leh dapat kasut dengan harga yg lebih murah daripada kedai lain kat KL tu.. Tapi outdated la kan.. Bukan keluaran terbaru.. Aku pun lama dah tak membeli kasut sukan ni..


Aku berkenan yang macam ni.. Nama dia Nike Lunarglide +5.. Kalau harga baru keluar dulu lebih rm400.. 


Ni lah antara pilihan warna masa baru2 keluar dulu.. Tapi kat Genting ni xde lanpilihan warna macam2.. Apa yg ada je la..


Kot lawa ke tak lawa ke aku xtau la.. Tapi banyak lagi warna dan jenis yg aku suka.. Dalam banyak2 tu, yg ni la paling berbaloi sbb harga asal memang tak terjangkau kalau nak beli hahaha..


Gambar kat atas ni la antara kasut2 yg dijual kat sana.. Semuanya dalam kotak.. Dia susun pon ngikut saiz.. So senang nak cari kasut ada saiz atau takde saiz.. Kalau takde kat rak saiz 8 tu, takde lah.. Pilih la kasut lain.. Bukan kasut sukan je, kasut bola, kasut futsal, kasut wat jalan pon ada.. Ni kali kedua la aku beli kasut kat sini..


Mula2 pening dah nak pilih merah atau itam ni.. Haha.. Dayah kata merah sgt kasut merah ni.. Yg merah tu rm179 jenis Nike Free 3.0.. Harga asal taktau lah berapa.. Yg hitam tu Nike Lunarglide +5 aku dapat dengan harga rm169.. Biarpun keluaran tahun lepas aku tak kisah.. Aku tak payah keluarkan duit lebih rm400 utk beli kasut yg sama jenis.. Hehe.. Sesapa nak beli kasut meh la ke Genting Highlands ni.. Kedainya sebelah bowling alley je..

1 comment:

ALoNa CintamaniszLite said...

Skang mmg trend lelaki pakai kasut kaler merah laa, hihi..

Tapi biru tu kaler selamat dlm semua situasi...ngee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...