Saturday, July 4, 2009

Koir (rehearsal)

2/7/2009 (khamis)

kami ke SMK Merapok utk menguji suara kami dgn pentas khas utk koir tu.. hehehe..

so ptg tu jam 2.30 kami ke SMK Merapok beramai2 seramai 30 org cikgu yg berbakat dlm nyanyian.. chewahh.. (padahal dipaksa mnyanyi)..

sbb esoknya kami akan mpersembahkan koir ni di Istana Budaya (dewan smk merapok je) sempena Perasmian Sambutan Hari Guru (dah lama dah hari guru berlalu.. dah lupa pun)..
so tgk je la gmbr2 ni..


persiapan pentas sedang dilakukan oleh pihak SMK Merapok.. kami tggu turn nak nyanyi..


keriangan terpancar di wajah aku.. sbb tpaksa mnyanyi.. hehehe..


kali ni wajah kemurungan plak.. susah gak nak uji bakat anak wayang ni.. hehehe..


antara guru pompuan yg masuk koir..


gandingan suara garau koir..

lepas je aku abes rehearsal ni, aku cepat2 balik ke lawas utk main badminton final bpasukan yg sbenarnya aku dah lewat sgt ni.. so aku main la beregu ke3.. x sempat dah nak main beregu pertama.. hehhe..

daaaaaaaaaaaaaaa...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...