Saturday, July 4, 2009

Makan Malam Majlis Penutup Sambutan Hari Guru

3/7/2009 Jumaat

salam..

bz tul aku smpi mlm pun ada acara.. dah la tu guna smula baju yg kami pakai utk koir pagi td.. alahai.. nmpk sgt busuk.. hahaha.. apa nak buat.. arahan.. kami ni mnurut perintah je.. kan.. majlis mkn malam ni adalah di bawah penganjuran kami.. kami yg uruskan smua aktiviti mkn mlm ni..


danson di meja mkn kami.. dok blakang skali.. sng nak balik.. nak tgk roger federer semi final mlm tu.. hehehe..

antara menu adalah spt berikut.. nasi putih, udang sup (+halia je hehehe), ikan siakap stim (nasi dah abes baru sampai), ayam pandan (balut je dgn daun pandan n goreng), ikan leking (lbh kurg pekasam, mknn org sini), sayur campur, air sirap dan oren (dah mkn baru sampai), air mineral (nsib baik awal2 dah ada, klu x, mati tcekik kami ni), pajeri nenas (cair) dan buah-buahan (mcm utk 3 org mkn je pdahal 10).. kami dipaksa mbayar rm25 sorg.. x bpatutan langsung.. baik kami mkn kat Anita Tomyam lagi puas ati..


dayah dan aku sblm menjamu selera.. dia dok meja blkg tu dgn ppuan2 lain..


skali lg snap sbb juru gambar kurg bpuas ati dgn hasilnya tadi..


aku dgn kawan semeja..


ni suma muka perut kosong ni..


geng2 ppuan semeja dgn dayah..


snap skali lagi..


suma ceria bila aku buat lawak..


sekali lagi lawak aku menjadi..


makanan sblm dibaham.. uiii baham tu.. ganas sgt ke.. hehehe..


ustaz yazid melafazkan bacaan doa dan kami pun leh la makannnnnn..


gini la keadaan indoor stadium pada mlm tu.. aku balik awal.. lepas mkn je, aku blah.. sbb byk lagi acara lps tu.. mnyanyi la, nasyid la, ucapan la.. xde kene mengene pun.. lgpun aku AJK cetak senarai menu utk atas meja je..


dayah mbaca doa.. smua org pun baca doa.. sbnrnya ustaz je yg baca.. dorg tu tadah tgn je 'aminnnn'..


kenyang jgk wpun kurg sedap.. tgk la meja.. serabai tul.. hehehe.. Thamo memeluk tubuh menutup perut yg boroi tu..



1 comment:

CINTAMANISZ Lite said...

terang menyuluh segala..yg tersembunyi..lama ku cari..hehe..

amboii..beriye-iye nyanyi penoh perasaaan. Abes idung bengkok ke bawah mcm ahli sihir omputih dah, ngeh2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...