Friday, July 10, 2009

Selamat Pagi..


hari ni hari Jumaat.. aku kena gi skolah lagi.. hari ni dah hari ke-3 sukan olahraga sekolah.. so arini juga ada perasmian dan penutup sukan olahraga kali ni.. YB mmg xleh dtg dh utk xtvt sukan.. so YDP PIBG je la yg plg ttinggi leh dtg.. tp dia pun xleh dtg.. dan AJK yg lain dlm PIBG pun xleh dtg.. ntah2 pengetua je yg dtg.. huhuhuhu.. x meriah langsung..

smalam, rumah merah (umah aku) masih lagi dok no 2 dlm keseluruhan.. tapi ketinggalan 18 mata je dgn umah biru.. kali ni aku x jd ketua dah.. aku skg byk tugasnya..

ni tugas aku;

penggaris padang
pegawai teknikal
ketua juri rayuan
marshall/refri

dan yg x disebut dlm buku acara pun ada.. smpi hari ke-2, baru ada 1 je bantahan dibuat.. so aku baru handle 1 kes je.. hehehe.. kang ada acara utk guru.. katanya 4x100m dan tarik tali.. aku nak bawa baju spare utk lari ni kang.. nak bawa but bola skali.. x la licin bila blari.. hehehe..

baju oren ni baru arini pakai.. tu pun kena kutip dr cikgu ke cikgu utk buat baju ni.. bkn smua pun yg buat baju ni sbb mls nak bayar rm30.. ok la.. dah nak dekat kul 7 ni.. aku nak gi dah..

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...