Saturday, July 4, 2009

Koir (hari sebenar)

3/7/2009 Jumaat

salam..

arini la aku akan jadi penyanyi termasyur di depan menteri sarawak (hj awg tengah ali hassan) utk merasmikan hari sambutan hari guru tahun ni (pnya la lambat)..

so pepagi lagi kami dah besiap utk ke merapok (jauh kan)..


ni la dewannya.. mcm dewan vokay gak.. sama je..


pasukan koir lelaki tgh tggu menteri turun helikopter ni.. hehehe.. lembab btul.. dlm jadual kul 8.30 dh smpi.. yg sbenar kul 9.30 baru smpi.. tggu la aku jd menteri nnti, 1jam lagi awal aku dh smpi.. baru tau keadaan sbnr rakyat..


aku di kala tgh stanby utk mnyanyikan lagu tema hari guru dan lagu kami guru malaysia.. masa ni tgh pasang slaid konon2nya guru kat pedalaman yg susah tu.. mcm la kami ni senang lenang..


dayah nak menyelit gak.. ni gambar slepas mnyanyikan lagu ke 3 utk penutup acara perasmian.. lagu pendidik bumi kenyalang..


tu je yg aku ada utk tatapan umum.. ari jumaat kna balik awal utk ke masjid plak.. tkejar2 tul aku ari smlm ngan arini.. alahai.. letih maaa..


daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...




2 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

baju batik awaj time tunggu heli tu terselit celah pinggang ke? hehe

DeLLas said...

baju batik tu tselit sbb baru lps amik henpon utk suh budak tangkap gambar ni.. hehehe.. tu yg tselit tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...