Thursday, June 25, 2009

Pulang ke Pahang..

30 Mei 2009..

Salam suma..

ni kisah aku dlm pjalanan pulang ke Pahang.. aku, dayah dan mak btolak Jumaat sehari sblm naik flight.. kami naik bas je.. jam 2.45ptg kononnya.. tapi bas lambat sejam.. bas tu dari miri rupanya.. skg ni dah ada 2 perkhidmatan bas utk ke KK.. so kami naik bas baru ni la..

smpi kami kat kg air, kami check in di hotel La Galleria klu x silap.. hotel baru.. tapi bila masuk bilknya, mak aih, mcm bilik org putih.. bilik air xde dinding sebaliknya kaca je suma.. leh telus nmpk woooooo waema tgh mencangkung berak atas jamban duduk.. hahahaha.. hampeh skali..
aku pun dgn idea tsendiri amik cadar katil tu, lekatkan sebagai tirai.. selotep pun aku gi bli kat 7eleven.. pastu baru la selesa nak mandi..

hotel tu depan dgn pasar mlm je.. dan ms tu la kami shopping habis-habisan segala kristal dan mutiara yg ada.. nak pulak ms tu murah sgt dia jual.. mgkin dia tau ramai ckgu smnjung nak balik semnanjung kot.. tp mmg ramai yg bli secara pukal utk jual kat sinun.. untong woooo..

dah letih, kami pun balik tido.. aku singgah dulu ke bilik kwn aku yg sama flight kat sblh bilik hotel kami je.. dan aku pun tido lmbt lepas tu..

esok pagi kami lepak2 dulu smpi jam 10.. kami pun bsiap utk gi centre point utk mkn.. puas la bawa beg besar tu heret ke dlm shopping kompleks.. hehehehe..

siap je mkn, kami gi terus ke airport dlm kul 1.00ptg.. flight kami jam 5.30.. pnya la boring mnunggu.. dan akhirnya..

gambar: gini la gayanya lepas kami cek in.. ni tempat mnunggu panggilan masuk kapal terbang la ni..

gambar: bila dah masuk flight.. besor rupanya kali ni.. airbus 330..

gambar: keadaan di dalam.. belum penuh lg ni..

gambar: aku pun nak mengabadikan diri dlm flight besar..

gambar: ni masa mnunggu bag di KLIA..

dan kami pun sampai ke KLIA dlm jam 7.40 mlm.. abg Tasyrif pun dtg ke KLIA utk jemput kami.. dan kami terus ke umah mandak(tmn melati) utk mkn.. dan terus ke desa damai utk gi miza kawin.. nnti akan diceritakan pristiwa tu.. hehehe

ALoNa CintamaniszLite said...

Amboi..seat MAS kalerful yek. Tp seat korang tengah2 yek? Tak kisah laa. Korang kan setahun berapa kali berterbang-terbangan. Pengalaman tu!

DeLLas said...

seat tgh sbb be3.. klu be2 dpt la seat tepi tu.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...