Thursday, June 25, 2009

Pantai Merintaman..

21 Jun 2009
Ahad

ari ahad, kami dah bjanji antara aku, ambran dan ustaz utk gi bkelah kat pantai kg merintaman (sipitang).. tp aku bangun lambat lak aritu sbb overdose tido smpi jam 9pagi baru bgn.. rupanya ambran dah call aku bkali2, siap dtg umah hon2 lagi.. mmg aku x tjaga.. padahal tido kat bilik depan tu je,, wahahahah.. lena gila.. maka dorg pun gi dulu.. cuma ada msg dari ambran yg suh bawa nasi putih sbb dia bawa sikit je..

siap n bsiap, aku terus gi dlm jam 10.30pagi.. sampai pantai tu jam 11.00pagi.. tgk dorg syok dah tgh mandi n tgh pasang api utk bakar ikan cencaru.. hoh syoknya bila mkn woooo.. aku dan dayah pun x mandi sbb aku sbnrnya kul 4ptg tu ada lawan badminton utk ptandingan bpasukan limbang di lawas.. team aku tu masuk final la.. hehehe.. finalnya pada 2 julai 2009.. katanya main depan YB.. tu yg lambat finalnya tu..


gambar: keadaan pantai Merintaman..


gambar: keadaan air pantainya.. sesuai utk mandi manda..


gambar: aku cuma dpt mhirup udara je.. nak rasa air x dpt.. nnti letih lak..


gambar: ambran dan ustaz sedang mbalik2kn ikan..


gambar: dayah sedang potong limau utk sirakan atas ikan bakar.. fuuuuuuuuuyoooooohh!!!


kami akhirnya pulang ke lawas dan smpi dlm jam 3ptg.. aku tido skjp utk cas bateri jam 4ptg nnti..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...