Thursday, June 25, 2009

Hari Persandingan Miza Marsha..

salam..

sesampai ke bentong, abg tasyrif dan family chenor pun pulang ke temerloh selepas dihidangkan air mangga dan mangga yg besar2 yg diberi oleh imam krau.. hehehe..

ayah danmak pula ajak aku dan dayah ke umah cu saadiah (sakdiah).. smpi je kat keruntung, dgr la suara spupu spapat tgh mnyanyi.. hehehe..

gambar: kerol (cairol) sdg nyanyi lagu apa ntah.. poco2 kot.. hehehe.. yg lain tgh cari lagu yg bakal di"sumbangkan"..


gambar: aku kelihatan ceria dok kat pelamin teringat kisah dulu2.. hehe.. penat sbnrnya dr KK x tido2 lagi ni.. jauh pjalanan aku arini tu..


gambar: imam krau suka tgk ayah nyanyi (duet dgn mak)..


gambar: dayah keletihan..


gambar: swaktu miza dan suaminya bersanding..


gambar: lagi gambar miza..


gambar: lagi..


gambar: lagi dan lagiiii.. hehehe..


gambar: sesudah mkn, dayah pun ceria.. tu atas meja tu bubur kacang itam..


gambar: pakcu juga ceria melihat ramai jemputannya yg dtg.. rasanya kanopi tu utk rombongan lelaki je..


gambar: cu dgn baju tema ijaunya menunggu para tetamu utk salam "qhaud".. skali tgk mcm tgh nyanyi lagu penawar rindddduuuuuuuu padamu saorangggg..


gambar: dah pakcu dtg sbb tdengar cu nyanyi lagu tadi tu.. hehehe.. penawar rindu dah dtg pun..


gambar: antara tetamu yg hadir..


gambar: miza dan suami tgh mamam.. mkn berdua je.. krusi utk 4 org..


gambar: ayah dgn bilal jumbli dan kawannya bborak psl memburu agaknya..


gambar: ptg tu bjalan ke umah imam krau utk ambik mangga yg besar2 tu.. hehehe.. smpi senja dok situ..

tu je la kisah n gambar hari psandingan miza yg dpt aku snap.. sbb aku ni bknnya suka sgt snap gambar.. hehehehe..

1 comment:

CINTAMANISZ Lite said...

Jgn la lupa kasi tau..bubur kacang yg mak sponsor, ngeh2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...