Thursday, June 25, 2009

Hantar Rusydan Naik Flight..

22 Mei 2009- 23 Mei 2009 (jumaat - sabtu)

Salam..

ni nak cerita kisah yg dah lama gak blalu.. kisah mhantar Rusydan pulang ke semenanjung sbb tiket dia seminggu awal drp kami suma.. sbbnya tiketnya di beli lambat.. so tiket murah dah abes.. tpaksa la bli tiket murah minggu sblmnya wpun dah x murah sgt.. hehehe..
jadi kami pun ke KK utk nganto nya..

gambar: swaktu mbeli belah brg kraftangan di centre point KK..


gambar: upacara memilih mana yg sesuai utk dibeli.. hehe.. boleh tahan murah gak kat sini..


gambar: oh makcik ni.. jual batik tganu kat KK.. mahal juga dia jual..


gambar: "ni la bakul hak mak kenan sgt, leh bw gi pasar"..


gambar: aku ni tringin nak beli bola takraw keychain ni.. tp x beli pun..


gambar: sewaktu mkn di pizza hut.. uik dah mkn baru sedar ada pizza udang rupanya.. huhuhu..


Lepas makan pizza ni, kami ke tmpt kraftangan tu smula.. mak ni teringat pulak nak bli bakul tadi.. kami pun gi la.. kang takut tkilan lak dan teringat2 pasal bakul tu.. (mcm ayah je).. dan bjaya la bakul tu ke Chenor skg ni..


gambar: di airport KKIA.. tgh tggu waktu yg sesuai utk Rusydan blepas..


Lepas je kami menghantarnya, kami pun terus pulang ke Lawas utk meneruskan kehidupan seminggu sblm pulang ke Pahang..

2 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Spoting jugek yek mkcik ni. Amek gambar pandang kamera..Takde laa nak sorok2 muka. Steady laa!

DeLLas said...

steadyyyyy.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...