Thursday, June 25, 2009

Cuti-cuti ke Taiping..

5 jun 2009- 7 jun 2009

salam..

ni la antara gambar2 aku gi tepeng.. btolak mlm tu jam12mlm dr genting sempah.. sbb konvoi dgn abg tasyrif n family.. dorg nak gi bukit merah utk bcuti..

pagi tu sampai kat umah kaklong dlm kul4 pagi.. hehehe.. awal pagi mganggu kaklong n ablong yg tgh syok lena tido.. sori la ek..

esok paginya ari sabtu, kami bsarapan kat umah kaklong n pastu gi check in bkt merah.. kali ni mnginap apartment.. ablg n klong yg uruskan.. tenqiu.. hehehe.. rm200 je.. murah la tu kiranya.. mana nak dpt kat tmpt lain..

lps je cek in, aku,dayah dan fmily abg tasy gi masuk taman air bkt merah.. mula2 je aku masuk taman air tu, aku tdengar suara yg mcm penah aku dgr.. toleh sana sini tnampak la baju yg aku biasa nampak.. jersi kelas aku di UTM.. hahaha.. si sazihan rupanya.. org kedah.. dia pun bw anak gi main air kat sini.. dia dh nak balik ms tu.. nak tuka baju anak dia dulu.. dan bila dia dah siap nak naik kabel tu, dia bagi kami guna pelampung tu sbb mls nak pulangkan.. hehehe.. tq ann..

gambar: sazihan dan aku.. lama x jumpa slps konvo dayah..


gambar: hannaan yg tetiba benti mkn utk bg pose istimewa pada kamera aku..


kami habis mandi dlm kul5ptg.. suma penat masa tu.. tp rusydan dan abg tasy bsemangat utk gi mancing lak mlm tu.. dgr kaba dpt 2ekor lampam..


gambar: kami mkn mlm di gunung semanggol (lelaki shj).. utk ppuan, kami tapaukan..


pagi esoknya suma bsiap2 utk ke majlis pkahwinan ustaz yazid (rakan sekerja aku di lawas) di kamunting taiping.. dekat je dgn umah akak aku.. hehehe.. lepas bsalam dgn ustaz dan mkn2, kami pun bgerak utk ke tujuan masing2.. ayah dan ablong gi men badminton.. aku, dayah n abg tasy fmily gi zoo taiping..

gambar: ari psandingan ustaz yazid.. upacara mkn kek.. hehehe..

juga tdpt slot kami gi mkn mee banjir udang tp xde dlm gambar kali ni.. ada kat cintamanisz.blogspot.com klu nak tgk..

tak byk yg aku dpt abadikan gambar sbb aku x byk tangkap gambar rupanya.. mungkin kat blog dayah daiadellas.blogspot.com yg byk.. aku ni pun cuma gambar dr hp aku je..

1 comment:

CINTAMANISZ Lite said...

Salah laa cik Fadel.. cintamaniszlite.blogspot.com
Kalo gi kat add yg awak kasi tu..nak kena bagi password, ngeh2..

psst; ayah kata makan kat e-ma tomyam, semanggol tu mkn kat tempat xklusif..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...