Tuesday, October 20, 2009

Konsert Jiwa Luka..

Salam..

kali ni entry pengambaran aku kat court tenis.. cikgu2 sekolah gi main tenis hehehe..
tgk je la kami yg amatur ni.. tapi tu blum lagi aku yg main tu.. sampai putus tali raket hahaha..
lepas tu pembaca leh tgk lak konsert aku dalam Karaoke Bus namanya.. hehehe.. kali ni aku bawa lagu yg syahdu dan ada yg kena guna suara sebenar kuikuikui..




dan saksikan lah persembahan aku..








dan kami berduet buat julung kalinya aku paparkan tanpa pengetahuan Dayah.. kalo dia tau ni, sure kena marah punya la.. hahaha..

...(kami bkn profesional, jadi terima je la sumbang mambang kami ni)...


dah.. xde apa dah....

1 comment:

CINTAMANISZ Lite said...

takkan camtu aje gaya dyh main tenis??? Takkan camtu peminat no. 1 Nadal main tenis? hehe..

Nak ler tgk aksi awak lak main tenis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...