Tuesday, September 8, 2009

Semalam Punya Cerita

ON AIR


salam...

semalam, aku berbuka kat umah la kan.. ari2 pun berbuka kat umah.. baru sekali je aku berbuka kat dalam kete sbb ondeway ke Lawas dari KK.. yg dulu tu pun sbb kursus kat Miri.. sejak balik ke Lawas ni, mmg x berbuka puasa di luar umah..

ada cikgu di sek ni yg rajin gi menjala.. so dia dapat la udang galah yg lebih kurang 4 kilo.. so dia jual la kat kami ni.. aku amik sekilo, Kabun sekilo, Jumat sekilo stgh.. dia jual sekilo RM20.. aku dgn gumbiranya bawa la balik ke umah.. aku cadang pada Dayah supaya masak gulai lemak je.. pastu Dayah cakap, "ALAMAK, SANTAN DAH ABESSSSSSSSSSSS!!!.. mcm dalam iklan santan lak kan.. hehehhe.. klu aku ada berok tu, aku biarkan je dia gi cari kelapa.. tapi sbb xde berok, aku la tpaksa jadi berRR.. oppps.. hehehe.. aku la yg kena gi kedai kan.. so dpt la gak aku makan gulai lemak udang galah yg Dayah masak.. emmmmm nyum nyum.. makan lak dengan kerang rebus.. kiranya semalam leh dikirakan aku makan seafood la ye x..


ni gambar bila jam menunjukkan lagi 20minit nak berbuka puasa.. kami kat sini skg berbuka kul6.27 petang.. wahahahah.. org kat semenanjung lg brapa minit ek lepas kami berbuka? huhuhhu..

p/s: (p/s tu apa ek?hehehe) aku saja je bagi gambar aku tu supaya org yg baca ada feel mcm aku yg tgh bcerita live la ni kan.. huhuhuhu..

wassalam..

4 comments:

ibn_idris84 said...

ceh...klu x aku pn dpt mkn udang.
jumat la potong line..hampeh..
xde rzki aku lg la 2

CINTAMANISZ Lite said...

Woit..tu udang yg kita dok goreng aje tu ke??

Pergh..tingat lg ler kemanisan udang tu..huhu..

DeLLas said...

klu nak udang tu, dtg la lagi ke lawas hahahaha..

DeLLas said...

ustaz, ode la kat siba.. mesti dia gi cari.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...