Friday, September 11, 2009

Mengomel Sikit..



salam 1 malaysia..

semalam.., aku dah dapat GAJIIII yahuuuuu.. tapi sedihnya, byk lak mende nak kene potong.. huahuahua.. apa yg tinggal? ntah la.. suma bil2 n bayaran bulanan nk kena aku lunaskan.. so bayar je la.. happy dpt gaji kejap je.. pastu sama je rasa mcm masa x dpt gaji gak.. huhu..

smalam aku dan Dayah ke kedai jual ikan.. bukan pasar.. kedai.. tp kalo nak panggil kedai pasar pun leh la kot.. huhuhu.. aku beli ikan talapia.. kononnya Dayah nak goreng je.. uuuuuu sedapnya makan ikan air tawar.. teringat ikan kolam ayah.. tapi masa mula2 bela dulu, mmg x sanggup nak makan ikan talapia ayah.. leh lak aku rasa KESIAN hehehe.. amende la.. cmna nak jadi penternak berjaya ni..



hoh.. tu Dayah napa baru kluar dari pejabat pos tu? huhuhu.. anta dokumen penting kat Abg Rif la tu.. penat aku nunggu kat dlm kete.. rupanya dia lupa alamat huhuhu patut la lama.. sebelum tu dah gi potostat dokumen2 tu.. emmm sampai umah dalam kul 2lebih kot..



petang tu aku rasa sian kat Dayah ni muka cam letih je.. jadi aku bagi cadangan nak makan SugarBun ataupun KFC.. jadi aku pun memilih KFC (aku lak yg pilih) hehehe.. jadi kami mlm tadi bbuka dgn KFC la.. dapat byk lak kurma dari KFC tu.. ada la nak dekat 20 biji.. sebungkus ada 2biji je..

ooooh.. kuini dan mangga tu si Wilson yg bagi siang tadi kat sekolah.. tu yg aku kupas sampai abes suma yang dia bagi.. sedap aaaaa.. lagi sedap sbb free hehehe.. timakasih byk2..

minum air ribena je..

kami ni sahur mmg la makan cornflakes + kokocrunch.. dah seminggu lebih gak kot sahur dgn mende2 gitu je.. hehehe.. tp bagus jgk bila x rasa lapa pun.. kan.. lagipun nk mkn nasi pun x selera la pagi2.. nak buat laksa pagi2 mmg la mngarut.. silap2 dpt makan kul8 pagi je nanti.. hehehe..

okeh.. corat coret sampai kat sini je. Taaaaaaaa..

2 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Air Ribena?? okey ler cenggitu.
Kata Fauziah Nawi kat Maria Tunku Sabri dlm iklan tu;
Kelas kau Maria...hehe...

UNIVERSITI MENGKARAK said...

salam ziarah...
salam aidil fitri...
maaf zahir dan batin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...