Monday, September 7, 2009

Minggu Ni Punya Cerita..

ON AIR

salam..

minggu ni leh dikatakan minggu gembira la gak bila aku dah dapat waran tambang percuma daripada pihak kerajaan.. terima kasih kerajaan.. hehehe.. aku cepat2 tempah tiket untuk balik raya.. kalo xde waran ni, mmg aku x balik raya la di pahang.. tiket makin mahal.. x mampu nak beli dah.. yg ni pun aku tgk harga tiket yg di'oder' dah rm1328 utk sorg.. huhuhuhu mana dpt nak beli sendiri kn..

waran tambang percuma dayah pun dah dpt arini utk balik ujung thn.. kiranya dah save la duit kami.. cuma tinggal nak beli tambang utk aku je la.. cmna pun, mahal gak.. sbb tu ujung tahun.. time cuti.. ramai dah beli awal2 tiket tu.. alahai..

apapun YIAAAAAAAAAAAAAAHUUUUUUUU!!!
aku akan balik rayaaaaaa.. hehehehe..



ini le makanan aku dan dayah ketika berbuka puasa satu ketika.. relek je.. ikan terubuk masin goreng, tempe goreng, lemang tarik, tempoyak pucuk ubi.. sedap gak.. tambah rendang yg beli kat tamu lawas..


gambar2 aku kat bawah ni aku sedut dari facebook abdul hakim yg comel ni.. aku nengok facebook dia ada gambar aku, so aku sedut la seberapa byk gambar aku.. sori bro, aku xbgtau pun kat ko.. hahaha..

ni gambar makan malam (berbuka puasa)kat eastwood valley, miri..




huhu.. ada gambar dayah gak rupanya.. jeling nampak!!


bahhhh.. sama lagi comel?




ok.. pkongsian aku sampai kat sini je stakat ni..
bye.. hehehe..

Wassalam..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...