Thursday, September 17, 2009

Ke KK (nak beli baju raya)

Salam..

Kali ni aku nak cerita pasal aku gi KK minggu lepas (12-13 Sept 2009).. sblm aku gi KK, ooooo tnampak buah kedondong yg dayah tanam dah bbuah.. hehehe.. mcm gambar kat bawah ni, pokok yg tinggi tu durian belanda, yang tengah2 tu ulam raja, pokok cili dan last skali kedondong..


ni dia buahnya.. besar2 dah.. leh makan terus klu bkn bulan posa..
aku pun terus gi ke KK pagi tu.. dalam 9 pagi gak la btolak.. terus gi check in kat Hotel Tang Dynasty.. ada sahur skali free utk sorg.. klu tambah sorg lagi, kena rm12.. bayar je la alang2.. sbb malas nak kuar pagi2 buta o tapau2.. kan.. lgpun aku dapat hotel yg rate paling murah rm88 je.. hehehe..



tgk la dayah tu memandang makanan.. apa agaknya di pikirannya tuh ek??
petang tu kami berbuka kat Kenny Rogers.. kena booking dulu.. kami gi kul5ptg dah booking.. sbb kami taknak mcm tahun lepas dah penuh sbnrnya kul6 tu.. nak dekat kul 6 kami pun masuk Kenny Rogers.. dah penuh pun.. tu la.. nasib baik book meja awal.. hehehe..

uiii.. masa sblm dpt mkn, bselera sgt aku nengok benda2 ni.. dengan airnya, ayamnya, nasinya dan mcm2 lagi.. hushhhhh!!!

nih masa dah kenyang hehehe.. tgk la apa yg aku tinggalkan.. bselera lagi x korang tgk? hahaha.. lepas aku abes makan, berehat dulu kat hotel.. sblm sambung gi shopping lak kan.. sbnrnya ptg td dah aku gi tgk2 barang kat one borneo tapi ntah apa2 je yg ada..

nah.. ni la antara baju yg aku cuba pakai.. hmmmm pudar je kalernya.. dah la tu lengan pendek sgt.. ok x korang rasa? mcm x je.. byk lagi yg aku cuba, tapi byk gak yg x ngam.. hish susah tul laa... aku ni antara yg susah nak bkenan dgn baju2 ni.. payah tul nak pilih.. last2 ntah apa2 je yg aku pilih..
yg ni lagi la.. baju mcm rm10 je sehelai.. hahaha.. lagi la x jadi nak amik.. mcm perut boroi jek (perutku boroi???) hihihihi.. apapa2 je la.. aku beli 2helai je baju.. suar x beli pun.. tgk la nnti klu ada mood nk bli suar jin.. hahahah jin tu..

tu je la.. bye..

2 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Carik brand adidas aje ke? heheh..

DeLLas said...

puas cari adidas.. klu dha xde baru cari bonia.. yg murah2 je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...