Monday, June 21, 2010

apa saja..

Salam..

ni saja nk tunjuk akuarium aku.. hahaha.. kenit je.. leh la buat2 main ikan.. ikan pun ikan parit je si dayah amik masa musim kemarau aritu.. alang2 leh la selamatkn beliau drp lemas.. hehehe..

oh.. ni time juara PSKPP lawas.. emm rasa mcm dah crita psl ni dulu kot?

air kelapa mmg sedap.. lagi2 dgn isinya.. kat KK mmg ada tempat yg syok minum kelapa.. ada kelapa muda biasa, pandan, sejuk atau yg ori.. harga dr rm2 hinggalah rm4 mgikut jenis kelapa..

tgk tuh siap korek2 lagi nak makan isinya.. hehe.. bila minum klapa n makan isinya, teringat mak aku yg suka minum air kelapa.. emmmm..

dan aku suka makan.. apa2 je aku suka makan.. dan akhir skali aku makan begerking.. lengkaplah jadual aku makan di KK sblm cuti.. aku ke KK pun sbnrnya utk tukar tiket MAS aritu.. hehehe

bye..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...