Monday, May 17, 2010

tebas blakang umah..

salam..

lama dah aku nak mnulis.. tetiba rajin plak hahaha..
ni mesti disebabkan aku nk bgtau cerita yg leh mbanggakan aku..
gini ceritanya..

blkg umah aku ni dah semak samun.. hehehe.. so bila aku dah nekad nak mnebas, aku btul2 la kena tepati janji aku sndiri..

tgk la sndiri cmna keadaan blkg umah aku tu hahaha.. takut ular bsarang lak nnti kat situ.. hehehehe.. dgn sebatang cangkul je modal aku..


di pagi ahad ni, dah la hari guru, aku pun buat xtau je.. x ingat pun.. hehehe.. so drp aku tido je, baik la aku mcabut ubi2 yg ada, amik pucuk2 ubi yg ada..

sambil2 tu dayah pun memasak la utk lunch kami nnti..

dan akhirnya...



dah terangkan? hahahaha.. teranggggggnyaaaaa..


lepas je aku menebas, aku mandi dan makan.. petang tu, aku tertidur masa tgk piala thomas final hahahahaha.. penat2.. hahaha..

4 comments:

ALoNa Cintamaniszlite said...

haha...byk tenaga awak pg tu ek??
otoman ada dtg bg tenaga ke??
caiyok2..

ablong said...

asik berkebun kat fesbuk je kejenya.. belakang rumah sampai naik utan.. hehehe.. Tapi apa2pon.. bravo!! kerana berjaya dalam misi ini.. Tu terang tu tahan brp lama pulak?

DeLLas said...

sampai lepas cuti ni je lah kot.. sbb ujan manjang nih hahaha..

DeLLas said...

tenaga? hahaha penat gila main bdminton dr ptg jumaat smpi kul 3 ptg sabtu tu.. nsib baik dpt no 2 ada la adiah baju suar.. mmg dh lm nk mnebas tp asik ada keje lain jek (fb) hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...