Tuesday, June 22, 2010

pecah masuk!!!

salam..

berminat btul budak2 skolah nak masuk stor pjk sek nih..
abes smua dorg nk slongkar..

tp kes ni bkn dorang stakat slongkar, siap ceroboh lagi.. aiiii.. kira pecah masuk la ni..
abes brg2 stor pjk ni dah dikebasnya..

aku mmg x puas ati.. aku nak repot polis..
dan repot pun telah dibuat..

nama2 student pun aku dah tau.. puas aku cari sorg2 yg aku agak2 muka dan perangai mcm pencuri..
akhirnya tpecah juga rahsia..

bleh la aku ni direkrutkan ke dlm team CSI ek? hahaha

tgk la hasil keje dorg.. besi ni pun leh dorg bengkokkan.. aiyaaa..!!! 
abes bola2 futsal, raket2 baru, shuttle2 cock dorang amik..
siot tul...

peti ubat ni baru dibeli dgn isi2nya.. tp, dah kosong sgt.. tinggal ubat ntah apa2 je yg dorg xtau guna..

sini la tempat dorg masuk!!! aiyaaa..
ni pun dah kena paku smula utk smentara.. 
sadis tul stor skolah..

ni pun cubaan ptama dorg x bjaya nak masuk..
mcm2 dorg buat sblm ni utk masuk ke stor..
apa yg dorg geram sgt dgn brg2 pjk ni?
abes bajet panitia pjk..

adoiii la..
x pyh la pjk smpi ujung tahun ek!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...