Saturday, December 5, 2009

Ke suatu tempat yg jauhhhh..


Salam..

dalam hidup kita ni, ada perkara yg boleh kita rancang, ada perkara yg kita tidak akan tahu apa yg akan terjadi.. jadi kisah ini walaupun aku tidak ceritakan kesemuanya hal yg berlaku, tapi disebabkan gambar dah pun aku simpan dlm henfon, kalo x guna rugi plakkan.. lagipun ensem aku pakai ray-ban ni hahahaha.. ray-ban kg air punyeeeeeeee..


dayah juga seronok pagi2 tu.. nak gi mana ni Cik Syg? hehehe.. senyum habes manis dah tu..


oooo.. keadaan aku dalam kereta.. duduk row blakang.. MPV ni mak sedara dayah yg punya.. pinjam.. sbb besar sikit untuk kami ni naik beramai2 dlm 1 kenderaan..


gini la gayanya budak2.. masuk kete je lena.. maklum la ekon kuat bkn main.. aku pun lena gak.. best ooo tido dlm kete besor..


ohhhhh.. rupanya kami cuma ke kedai sate kajang Hj Samuri ni ke.. huhuhuhuuh.. mengidam agaknya.. tp xpe la.. syok gak makan sate waktu petang gini.. dgn ABC plak tu.. ngehngehngeh..


semua sedang bersungguh2 menghabiskan sate yg leh la dikatakan sedap.. kalo x, xkn la licin pinggan2 ni suma.. kan..


tu je la yg mampu aku ceritakan utk entry kali ni.. nak cerita banyak2 kang x syok plak..
ok la.. dah abes.. lain kali aku cerita gini2 je la ek.. ringkas je.. hahaha.. pemalas!!!



1 comment:

CINTAMANISZ Lite said...

hmm..takde rezeki ye.
ni ler yg selalu org kata..kita hanya merancang..Allah yg menentukan.
Ada hikmah terselindung di sebaliknya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...