Saturday, December 5, 2009

Hari2 Terakhir di sekolah pada sesi 2009 dan terbang ke KL..


Salam 1 Malaysia..

ni cerita lama.. aku ni malas nak update asik main fb je skg ni.. hahaha..
ok la.. ni kisah pjalanan aku untuk bercuti hujung tahun..


sebelum bercuti, sekolah telah adakan perhimpunan terakhir sekolah sesi 2009.. tak ramai yg datang disebabkan pelajar tidak menghiraukan kehadiran ke sekolah kerana peperiksaan akhir tahun telahpun mendudukinya..


ini pula kisah gambar drp henfon aku yg tidak sempat aku upload.. keadaan padang yg aman damai dengan pemandangan yg indah.. gambar ni kalau yg belum tahu adalah di Stadium Temburong (Brunei kecil)


aku bertolak ke KK pada 21/11/2009 (sabtu) disebabkan aku akan terbang keesokan harinya.. aku ni x suka jenis terkejar2.. lagipun nak jalan2 enjoy sebelum pulang ke tempat asal.. nih gambar gelang atau dipanggil rantai tangan yg kawan sekerja mak tempah.. alang2 aku pun beli la sikit2 untuk dijual pada kwn2 mak yg lain.. laku rupanya hahaha..


ketika di KKIA.. ketika ni aku sedang menunggu kehadiran kapal terbang MAS Boeing 737 (ye ke eja camtu?) yg lewat hampir 30minit.. dah la flight kali ni transit di Labuan dulu.. alahai.. dr KK ke Labuan cuma 20minit.. tu pun ramai yg naik untuk ke Labuan je.. padahal naik Feri Express lagi bganda2 murah..


gambar ni sbenarnya adalah kejadian sblm gambar di atas tapi xpe la.. ni konon2 bukti la kami betul2 berada di KKIA hahaha...


haaa.. tu dia dah sampai dah.. lambat betul burung kali ni..



dayah seronok kerana semakin hampir untuk kembali ke tempat asal.. wahahahah.. asik gambar dia je tau..



gini je la kelebaran Boeing 737.. sempit gak..
cuma ruang kaki aku rasa lebih luas drp AirAsia..



kami duduk kat belakang sikit drp sayapnya.. kiranya goyang2 sayap tu leh nampak dgn jelas la.. hehehe ngeri gak kalo pikir jauh..



ni ketika di berhenti di Labuan.. dayah sempat on FB untuk meng'harvest'kan BarnBuddy kitorang yg dah masak waktu tu hahahaha...


haaa.. tu dia pramugari.. apsal pramugari MAS skg x cantik pun ha.. agaknya dah pupus org cantik2 ni.. ataupun suma dah jadi artis kot.. hahaha.. mekap je tebal dorang ni.. kalo x mekap kompem x lawa pun...

ni aksi ayah.. dan mak juga.. yg tengah memilih lauk pauk di restoran kegemaran ayah.. di mana? hahaha.. Restoran Haslam di Jalan Pahang.. tepi Hospital Tawakal KL je..


dan kami sampai betul2 di rumah Desa Damai pada jam 1 pagi..
ok? dah habes.. hehehe..

1 comment:

CINTAMANISZ Lite said...

ayah dan mak adalah pelanggan tetap haslam restoran dari pahang, haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...