Monday, August 18, 2014

Mimpi Meninju

Aduhai..

Awal pagi ahad.. aku bermimpi..
Seorang budak yg dari awalnya memang banyak menyusahkan aku.. aku tak kenal budak ni.. selalu ada di sekitar aku dalam mimpi.. budak ni panjanh tangan.. apa saja yg berharga dia akan sapu..

Jadi, budak ni datang ke kereta aku.. masa tu aku dah dalam kereta yg sedang dipanaskan enjin.. aku berdua dengan dayah..

Budak ni sambil berborak dengan aku dari cermin tingkap sebelah pemandu, dia ambil je apa yg dapat dicapainya.. ambil duit, spek mata, dan aku tak ingat apa lagi.. geram sangat dah tak tertahan.. berat sangat rasanya aku nak angkat tangan..

Aku kuatkan semangat.. aku nak je tinju budak ni.. hiyarghhhhhhh! Masa tu dayah mengelak.. dan penumbuk aku singgah kat muka budak tu.. tapi aku dengar dayah yg menjerit.. ya Allah.. aku buka mata, muka bini aku yg aku tinju tu..

Im sorry.. apa la nasib.. nasib baik tak kena mata atau hidung.. dan nasib aku tak bagi full swing.. kalau tak, entah2 ke sepital bini aku ni..

Nak tido ni, aku nak baca doa la sebelum tido.. ok.. jauhkan la drp mimpi yg macam tu..

3 comments:

Mohd Fadzil Aizam said...

hehehe.. ni citer terkini ke?

DeLLas said...

20 ogos 2014

ALoNa CintamaniszLite said...

bahaya tul laa..
tp sape ler budak yg awak selalu dok mimpi tu?? mm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...