Friday, April 1, 2011

1st time

huiyooooooo tajuk bahasa omputih..
hebat la tu kiranya? kahhhhhh3.. bkn apa.. skg ni kat sekolah aku dah rombak semula jadual waktu cikgu2 ni.. so aku skg dh x ajar bm dan sejarah.. aku dah dapat ajar pendidikan jasmani 10waktu, amalam bahasa melayu 7waktu dan sivik 8waktu.. hahaha.. 

ini la kali pertama kelas pendidikan jasmani yg aku ajar sejak pindah dari lawas.. lagi pening.. ramai yg nak pj.. x ramai yg nak ngelak waktu pj.. smua minat.. yeeehaaa!!!

aku pun leh join dorang main bola.. waktu petang2 ni alang2 x dpt bsukan atau bjogging, join dorg pun dh cukup penat.. lagi2 kalo aku dpt bola, puas dorg kais2 kat kaki aku ni.. adoiiiiyaiii..


padang sekangkang kera ni la tmpt budak bkejar2an.. sian.. ini la sekolah zaman skg.. padang dah smakin pupus.. ada yg mmg xde pdg langsung.. dimanakah lagi tmpt plajar nak berekreasi.. mmg boleh sewa padang luar tp inikah langkah utk memupuk bangga dan cinta thadap sekolah sndiri?

2 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

best laa ye jd cikgu PJ balik...hehe..

budak2 pun suka pj..orait ler..kan. cikgu pun semangat laa nk gi ngajar..hehe..

DeLLas said...

hahahaha muka sama yg komen.. maklum la xde org lain yg baca kahhh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...