Monday, December 27, 2010

salam dari ku di hujung Disember 2010

salam.. kui3..
dah brapa lama aku x tulis blog ek..
tp klu aku x tulis pun, aiman x kisah ye x..
aku tulis pun utk syok2 diri sdiri dan kalo korang rasa le layan crita aku kat sini, layan je lahhh.. x kena bayor pun.. bkn makcik aku buat tol pun suh korang bayor hahahaaaaaa..

apa neh? apa? haha baca la sendiri.. mula2 aku yg baca ni pun tkujat bila nengok ayat tahniahhhhh tu.. bkn apa.. aku rasa dh bsedia utk dok kat Lawas setahun lagi.. tp aku xtau plak rayuan yg aku buat pada November dulu bjaya.. aduhaiii.. bkn x suka dpt pindah smjung.. aku suka.. tp bajet xde.. krajaan plak x bagi claim utk ppindahan.. suma kena tanggung sendiri.. bygkn la aku nak pos brg2 aku, moto aku, kete aku.. brapa ribu dah kat situ.. blum lg aku sewa umah kat KL.. mnangis gak la poket aku sbb kering haha.. 
so aku bcadang nak jual je la moto ksygn aku QL 9789 tu.. alahai.. plat Lawas tu.. moto yg bjasa utk aku slama 3tahun 5bulan.. hmmmmm..

aku harap sgt rayuan aku utk ke Temerloh tu bjaya wpun nmpk sgt sgt sgtttt tipis..

esok 28hb Disember 2010, aku akan ke KK dan 29hb nya aku akan ke Lawas utk kembali btugas sehinggalah aku dapat surat pindah dari JPN Sarawak.. aku cuma tunggu arahan dari sana je.. so sblm dpt surat, aku akan btugas sperti biasa la kan.. hahaha..

aku pun xtau nk buat kputusn sama ada nak pasang astro atau biarkan je piring astro tu dok dlm umah sbbnya aku baru pindah umah di Lawas dan x sempat nak install piring astro tuhhh.. adohai.. mcm nk pasang je rasanya.. byk game bola bln januari ni.. hihihi..

oh ya ek.. aku x crita pun pasal pcutian aku bulan November Disember tahun ni.. korang pandai2 la tgk kat blog kakak aku yg slalu update tuh.. ada je crita baru.. x mls mcm aku.. kn kn kn kaklong? hahaha.. ni alamat dia... cintamaniszlite.blogspot.com.. aku ke genting highlands dan cameron highlands.. kalo ada entry tu, baca je la ek.. ok..

daaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

1 comment:

ALoNa Cintamaniszlite said...

Bilanya nak terbang ke semenanjung?
avanza dh nak belayar..
Tgk kat status FB awak ngan Dayah...fren tanya soalan cenggini..tak jawab pun?? hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...