Thursday, November 5, 2009

Kerja Luar di Sekolah..

Salam..

ni cerita saja2 buang masa je ni.. huhuhu..
4/11/2009 (besday ayah), aku dan kawan2 sekerjaku telah di arahkan membaikpulih gelanggang untuk pertandingan futsal PIBG sekolah aku ni..
jadi kami beberapa orang dah bsiap sedia pagi tu dgn baju biasa, untuk melaksanakan tugas tersebut..


tapi yang di atas ni bukan gambar pada ari tsebut.. tapi 3/11/2009 (hari sebelumnya) saja aku masukkan utk nampak byk la gambar nih hehehe.. so ini la aktiviti kami iaitu sarapan di kantin hehehe..


ok.. ni baru gambarnya.. kerja dimulakan selepas kami brekfas dulu di kantin.. muka2 dah kenyang la ni.. kami mula buat keje pun lambat dalam kul8 baru start.. dah panas pun masa tu.. hahaha.. keje kami kali ni menyimen je lubang2 dan kawasan x rata tu..

byk pakar bancuh simen so aku ikut je la mana yg betul hehehe.. aku pun join membancuh..
simen tu puas cari 1 lawas baru jumpa.. tu pun stok lama dan satu2nya beg yg x koyak..

simen abes di serata kedai kerana dikatakan pembangunan rancak dijalankan selepas dpt bajet..
xtau la pembangunan tang mana tu.. hehehe..


lepas siap je bancuh simen, terus je kami menampal di mana2 lubang yang berlubang hahahaha.. klaka lak ayat aku tu..

cuaca dah panas.. tu yg buat keje jadi laju.. tapi sempat lagi pandang kamera hehehe..


ni bukanbancuh simen kali kedua tapi gambar yg salah susun.. hahaha.. mcm mando lak bila tgk gambar aku kali ni.. padahal bagi peluang pada pakar yang gaul dulu.. kang kena marah lak kaco dorang kan..

akhirnya siap la gelanggang tu ditampal.. sabtu ni la bakal berlangsungnya pertandingan futsal tu.. aku ditugaskan jadi pegawai teknikal, referee dan penempah baju utk penganjur yg bektugas.. hahahaha.. nasib baik bukan pakai duit aku je.. apapun, ni je cerita aku..

TAMMAT

3 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

hmm..elok ler..dr panggil kontraktor yg buat...dok perabeh bajet sekolah aje. Org yg berkenaan yg untong beso..ngeh2

Baju? bak ler selai, size M..hihi...

DaiADellas said...

saiz M baju tu mcm saiz L.. haha.. kang jadi nangka pulak.. (padel)

wirajiwa said...

iyahhh.. kuat lagi pak.. hihihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...