Monday, November 9, 2009

Garis Padang Bola..

Salam..

5-6 Nov09

Ari Khamis dan Jumaat kami AJK Koko telah berbincang untuk meggaris padang bola sekolah.. sebabnya adalah kerana padang sekolah kami la yg satu2nya tinggal di Lawas yang masih boleh digunakan untuk permainan bola sepak.. jadi jika kami menggariskan padang, maka berbaloi la juga orang awam yang datang menyewa padang..
hahaha.. ayat skema..


dan pada malamnya GPK Koko telah pun belanja kami makan di Warung Anita.. hahaha
so kenyang la kami kat sana..


tu je cerita pendek aku.. xde dah.. bye..

2 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

awk je yg kenyang...dyh tu lapar ler kat umah..hehe..

apsal satu tu aje pdg bola..kan ke lawas tu byk lagi kawasan lapang..hehe..

DaiADellas said...

(padil nih) padang majlis daerah sedang dimusnahkan dan dibuat tapak hotel 3bintang.. pastu stadium baru nak bina.. tinggal la padang SMK Lawas ni yg paling dekat dgn bandar lawas.. ada padang lain tapi jauh nuuuu kat sempadan sipitang dan kat sundar.. suma lebih 30km dr bandar lawas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...