Wednesday, February 2, 2011

berat badan dah naik..

adoiiii apakah.. knapa tetiba jadi gini..
adakah faktor pmakanan? atau faktor tempat tinggal? ataupun faktor pkerjaan?

camna leh naik ni.. hahaha.. cuaiii tul..

dulu kat itm 64kg.. msuk utm dah 68kg.. kawin dah 70kg..
keje plak naik 72kg.. aiyakkkk gila..

time cuti ujung tahun kompem mendadak naik.. slalunya klu cuti2 naik byk, aku akan bsukan gila2 awal thn..
tapi skg disebabkan pindah skolah, skolah ptg plak tu, xde ms aku nk bsukan dh.. apa lagi main bola.. hmmm..

apsal tetiba je skg naik 78kg? pehhhh.. gila.. gemok dah ni.. leh mdatangkn boroi 1 ari nnti.. ahhh tidakkkk.. komon padil komon.. buat la ssuatu.. aku x nk jadi ckgu sains sukan yg boroi.. x baik jd contoh utk plajar.. hahaha..

aku akan susun jadual baikkkk pnya utk aku ada ms buat senaman perut dan otot2 lain.. ahhhhhhhh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...