Tuesday, August 18, 2009

induksi

ari ni aku dh ari ke 5 induksi di eastwood valley golf n country club.. Aku online ni pn guna hp je kat dlm dewan ceramah ni.. Sng ada wireless..

Sblm induksi, aku dh hadir BTN di tmpt yg sm tp ms btn tu aku tinggal 4org sebilik bsama2 dgn 3org ckgu lain yg mgajar di kapit dan limbang.. Btn tu slama 5ari je.. Kursus kenegaraan.. Byk la jgk myedarkn aku kpyhn pmimpin dlu2 utk memerdekakan tanah melayu ni..

Skg,induksi ni,aku tggl sbilik dgn dayah.. ms btn tu mmg xleh dok laki bini.. Tp wpn ms btn dok 4org,tp mmg slesa la sbb katil pn ada 4..hehe.. Skg ni dok b2 dgn dayah, mmg dpt bilik yg ada 2katil queen.. Mmg bsr la.. Dan yg pnting bilik ni ada espn hehehe.. Leh tgk bola..

Pjalanan dr lawas aritu lbh kurg 290km utk smpi ke miri..tp 5jam jgk la nk smpi sni..

Dok sni, jimat.. Tmpt tggl disediakan, mknn 6x sehari.. Huhuhu.. Mmg jimat.. Tp mgkn btambah berat.. Kursus dr jam8pagi smpi la 10mlm.. Kna je la thn slama 14ari+5ari btn.. Jemu ooooo..

Yg plg risau, ada exam tu.. Pyh tul.. Dh la exam ms posa nnt.. Alahai..

1 comment:

ALoNa CintamaniszLite said...

Semoga berjaya menjawab soalan2 peperiksaan. Semoga berjaya mendapat markah yg cemerlang..

Lepas2 tu..angah pulak pekse..adoii..dia nak pekse..ibu dia yg risau lebih2..
Doa2kan laa utk dia ye..hmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...