Tuesday, March 31, 2009

Kejohanan Badminton Piala Hasnan SMK Lawas (siri 2)..

Salam smua..

kali ni juga mengenai kejohanan badminton yg sama.. cuma gambar ni aku cilok dr cikgu yg tukang mnangkap gambar.. hehehe.. so tgk la gambar je.. nak cerita pun, crita yg sama jugak.. kan.. mari aku ulaskan setiap gambar dgn lebih terperinci..


dayah bsama nancy.. pertabalan pemain terbaik.. tgk tu hadiah ada 2.. huhu.. mcm agong lak ada pertabalan..

bgambar kenangan.. stelah penat 2hari, akhirnya leh luruskan pinggang kat umah.. tp aku gi KK lak lepas tu..


Dr Hassan (GPK Koko) bagi hadiah bpasukan setiap sorg.. ni giliran dayah..

Dr Hassan jeles dgn baju aku yg ada tulis kembara f.c... kebetulan nama team aku kembara.. pasukan bola sepak guru2 smnjung pun kembara f.c.. kaler oren jugak sama tema.. huhuhu.. aku pakai utk game ke2.. baju aku sblm ni basah lenjun..


ustaz yazid yg akan mlangsungkan pkahwinan di kg expo kamunting bln6 ni..

tggu giliran utk amik hadiah.. yg kalah lak beria tggu adiah.. hehehe..


tonggeng lagik aji.. biar smpi koyak suar tu.. hehehe.. gitu le gelagat org tgh main.. baju putih tu aji ali.. yg jaga kete aku ujung thn lps..


team kancil.. dr kiri blkg, awgku aji tahir, siba @ abdul rahman, maradona, roslan, dayah dan nancy.. ada bonzer tuuuuuuuu..


team kembara.. bdiri dr kiri, ustaz yazid, ziem, fazlinie (plajar), aku, anna dan anita..


aku n dayah pd pagi ari ke2..


aku dan partner yg kalah skali je tau.. huhuhu..


donny (iban) dan waqiuddin (anak cina).. dgn dorg ni la aku klh rubber set.. hampeh.. klu x, msti jadi pmain terbaik.. dorg ni suma terer2 blaka.. mmg jauh terer dr org desa damai.. hahahaha.. tau2 je la kat sini mmg aktif badminton.. slu sgt anjur badminton.. yg tua bangka pun aktif lagi main.. apa lg bdk2..
so.. itu je la cerita aku kali ni.. wslm..
BeDeZuP!!!

1 comment:

Devil said...

Fadhil fadhil wa tau lah hang & bini hang tu cigku tpi x payah la nak action sangat....konon nya nak jdi cyril simply magic....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...